Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią
Autor: Redakcja
"Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak:
- osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi,
- korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów,
- zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze,
- budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym,
- opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym,
- słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się,
- włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.