Medialne lwy dla rekinów biznesu

Autor: Redakcja
"W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie.
Porad udzielają:
- Jacek Żakowski, publicysta "Polityki",
- Marek Tejchman, dziennikarz TVN Biznes,
- Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,
- Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika "Rzeczpospolita",
- Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,
- Jacek Szmidt, redaktor naczelny "Twojego Stylu",
- Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,
- Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów TVN,
- Dorota Niećko, dziennikarka "Dziennika Zachodniego",
- Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,
- Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.
Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces" - z notki wydawniczej".
Recenzja książki autorstwa Leny Polok.