Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor: Redakcja
"W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: - Jacek Żakowski, publicysta "Polityki", - Marek Tejchman, dziennikarz TVN Biznes, - Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, - Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika "Rzeczpospolita", - Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, - Jacek Szmidt, redaktor naczelny "Twojego Stylu", - Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, - Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów TVN, - Dorota Niećko, dziennikarka "Dziennika Zachodniego", - Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, - Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces" - z notki wydawniczej". Recenzja książki autorstwa Leny Polok.