Zarządzanie emocjami w biznesie

Anna Cieślik

Zdolność panowania nad swymi emocjami jest metazdolnością, od której zależy sposób wykorzystania przez nas pozostałych zdolności, włącznie z samym intelektem. Popularnie określa się ją mianem „inteligencji emocjonalnej”. Termin ten  oznacza zdolność człowieka do rozpoznawania i nazywania stanów emocjonalnych, zarówno swoich jak i innych ludzi, do radzenia sobie z nimi oraz do wykorzystywania tej wiedzy w życiu codziennym.

Jeśli jesteś menedżerem, pracownikiem Działu HR lub osobą, której bliska jest maksyma „lepiej zapobiegać, niż leczyć” i uważasz, że warto rozwijać kompetencje emocjonalne (swoje i swoich pracowników), aby lepiej przygotować się na trudne sytuacje – to szkolenie jest skrojone dla Ciebie!

DLACZEGO będziemy mówić na ten temat?

  • bo emocje wpływają na relacje, a relacje tworzą efektywny biznes
  • bo emocje wiążą się z porażką, która jest najlepszą nauczycielką w drodze do sukcesu
  • bo dobry przywódca potrafi umiejętnie zarządzać emocjami, aby realizować zamierzone cele
  • bo zarządzając dobrze emocjami żyje się lepiej

JAK będziemy o tym mówić?

  • w oparciu o dowody naukowe
  • prezentując różne stanowiska
  • angażując uczestników do dyskusji o emocjach
  • prowokując do refleksji
  • inspirując do praktycznych działań
  • zachęcając do samodzielnego weryfikowania przedstawionych hipotez

CO powiemy w tym temacie?

  • jak powstają emocje
  • co kryje się pod naszymi emocjami
  • czy da się zarządzać emocjami i jak to robić
  • jak oswajać i wyrażać emocje w relacjach
  • jak zarządzać energią emocjonalną i czerpać z niej siłę? Umysł-Ciało-Emocje
  • z jakiego powodu menadżer powinien rozwijać kompetencje emocjonalno-społeczne
  • dlaczego warto dbać o zdrowe nawyki emocjonalne w biznesie

Anna Cieślik

  • psycholożka, trenerka biznesu, eduzmieniaczka
  • wykładowczyni w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego
  • popularyzatorka wiedzy psychologicznej, z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania kadr biznesu
  • członkini zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu
  • współautorka publikacji naukowych i popularnonaukowych
  • twórczyni programów edukacyjnych i narzędzi rozwojowych

Co Ty będziesz z tego mieć?

  • Dowiesz się jakie potrzeby mogą kryć się pod emocjami Twoimi, Twoich bliskich i Twoich współpracowników
  • Poznasz metody na to jak przestać nadmiernie przejmować się swoimi emocjami?
  • Zobaczysz jaki związek mają emocje z motywacją i co trzeba robić, aby chciało się chcieć
  • Odkryjesz dlaczego współpracownik dzisiaj krzyczy a wczoraj był radosny
  • Zdanie „musimy porozmawiać” nie będzie wzbudzało w Tobie lęku
  • Zrozumiesz kiedy warto podjąć się rozmowy o emocjach, a kiedy lepiej odłożyć ją na inny moment

Cele szkolenia:

  • Poziom wiedzy: uczestnik potrafi rozpoznawać i nazywać emocje własne oraz innych ludzi, zna mechanizmy powstawania emocji, rozumie związki emocji z motywacją
  • Poziom umiejętności: uczestnik potrafi stosować poznawczo-behawioralne techniki regulacji emocji
  • Poziom postaw: uczestnik uświadamia sobie rolę i znaczenie emocji w życiu człowieka

Rezultatem szkolenia będzie: wzrost elastyczności emocjonalnej i odporności psychicznej, rozwinięcie empatii poznawczej, umiejętność regulacji emocji w kontaktach międzyludzkich

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA:

  • 14 czerwca we Wrocławiu
  • Szkolenie ma charakter otwarty
  • Szkolenie jest elementem procesu certyfikacji potwierdzającej kompetencje trenerskie, dlatego będzie poddane superrewizji przez zewnętrznego asesora
  • Cena: 400 PLN netto za osobę