Weź udział w pierwszej certyfikacji trenerskiej!
Autor: Artur Roger
Drodzy trenerzy !
Chcielibyśmy Was zaprosić na szkolenia prowadzone przez członków naszego stowarzyszenia.
-
Zarządzanie emocjami w biznesie - trenerka Anna Cieślik
Zdolność panowania nad swymi emocjami jest metazdolnością, od której zależy sposób wykorzystania przez nas pozostałych zdolności, włącznie z samym intelektem. Popularnie określa się ją mianem „inteligencji emocjonalnej”. Termin ten oznacza zdolność człowieka do rozpoznawania i nazywania stanów emocjonalnych, zarówno swoich jak i innych ludzi, do radzenia sobie z nimi oraz do wykorzystywania tej wiedzy w życiu codziennym.
Jeśli jesteś menedżerem, pracownikiem Działu HR lub osobą, której bliska jest maksyma „lepiej zapobiegać, niż leczyć” i uważasz, że warto rozwijać kompetencje emocjonalne (swoje i swoich pracowników), aby lepiej przygotować się na trudne sytuacje – to szkolenie jest skrojone dla Ciebie!
2. Skuteczna sprzedaż i dosprzedaż - Andrzej Ambroży
W ogólnym założeniu sprzedaż sprowadza się do prostej zasady. Trzeba odkryć lub wygenerować potrzebę, a później ją zaspokoić.
Jeżeli jednak przyjrzymy się temu bliżej, to w zależności od formy kontaktu, grupy odbiorców czy złożoności sprzedawanego produktu wiele rzeczy może wymagać specyficznego podejścia. Są natomiast ogólne mechanizmy, które pomagają zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w każdej specyfice. Tym właśnie zajmiemy się podczas szkolenia.
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem zespołu handlowego i chcesz dowiedzieć się jak ułatwiać sobie proces sprzedaży oraz jakie zachowania ze strony sprzedawcy mogą utrudniać osiągnięcie sukcesu, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie i Twojego zespołu.