XV Jesienne Spotkania Trenerów Biznesu

labirynt, sztuka podejmowania decyzji21 i 22 listopada 2016 roku zapraszamy do Smardzewic na XV Jesienne Spotkania Trenerów Biznesu Jak uczyć sprzedaży W programie:             1. Wykład Pawła Motyla „Jak wygrywać poprzez ciągłe doskonalenie, czyli o nowej roli liderów sprzedaży”. paweł motylAutor wydanej na początku 2015 roku książki „Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji”, która w zaledwie trzy tygodnie stała się bestsellerem Harvard Business Review Polska, a w kolejnych miesiącach została wyróżniona przez Czytelników i Jury w konkursie Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jeden z czołowych ekspertów w Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie przywództwa, podejmowania decyzji, modelowania kultury organizacyjnej i zarządzania talentami. W 2005 roku, jako pierwszy Polak, ukończył program trenerski w McClelland Center w Bostonie, a w 2015 roku uzyskał certyfikat executive coacha w Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching. Jest współzałożycielem i dyrektorem Leadership Lab, cenionym mówcą inspiracyjnym i konferencyjnym, doradza zarządom wiodących firm w Polsce i za granicą, prowadzi liczne warsztaty i szkolenia dla menedżerów wysokiego szczebla. Występował na konferencjach i prowadził warsztaty z takimi speakerami jak m. in. dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich, prof. Andrew McAfee, Neil Rackham, prof. Joseph Badaracco, czy prof. Heike Bruch. Przez ponad 8 lat pracował w firmie konsultingowej Hay Group, początkowo jako konsultant, następnie jako lider zespołu doradczego Diagnostics w Europie Środkowo Wschodniej. W 2006 roku dołączył do firmy executive search SpenglerFox, gdzie odpowiadał za wyniki i rozwój warszawskiego oddziału. W latach 2007-2014 pełnił funkcję dyrektora generalnego ICAN Institute, wydawcy magazynu Harvard Business Review Polska. Wolny czas dzieli pomiędzy enologię oraz wyprawy wysokogórskie w Himalajach, Pamirze i Alpach. 2. Warsztat poprowadzony przez Andrzeja Niemczyka „Udowodnij, że nie jesteś robotem, czyli jak uczyć technik sprzedaży?” Foto Tomasz Jodlowski all rights reserved www.tomaszjodlowski.com Przez 11 lat pracownik firm farmaceutycznych Gedeon Richter  oraz Ewopharma AG. Pracował na stanowiskach przedstawiciela medycznego, monitora badań klinicznych, kierownika regionalnego, dyrektora regionalnego oraz dyrektora handlowego. Absolwent Akademii Medycznej w Łodzi oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich opartych na strukturze MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 13 lat prowadzi szkolenia warsztatowe związane z rozwojem menedżerskim (zarządzanie zespołem, rozwój umiejętności kierowniczych, rozwiązywanie konfliktów, coaching, komunikacja, psychologia zarządzania, zespół w okresie zmian) z efektywności osobistej oraz handlowe (techniki sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż doradcza, negocjacje, zarządzanie własną sprzedażą). Specjalizuje się w coachingu menedżerskim oraz w coachingu dla wyższej kadry zarządzającej. Posiada certyfikat The Coaching Academy w Londynie Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Łazarskiego w Warszawie. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Outdoor. Autor książek: „Jak kierować zespołem handlowym i przetrwać”, „Trener skuteczny. Procedury dla prowadzących szkolenia”. Współautor książek:  „O negocjacjach i negocjatorach. Poradnik praktyka”, „Książka dla skutecznych szefów”, „Motywacja pod lupą”, „Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach”, „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji.”, „Zarządzanie projektem szkoleniowym”, „Błędy w sprzedaży”. Współautor zestawu multimedialnego „Sztuka kierowania zespołem handlowym”Autor kilkudziesięciu artykułów regularnie publikowanych w Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Marketing w Praktyce, Brief, Wiedza i Praktyka, Manager Magazine, Businessman Magazine, Gazeta Prawna, Cudowne Lata, Polska The Times. 3. Warsztat poprowadzony przez Jacka Wolniewicza„Ornitolog nie musi umieć latać!” - czyli jak efektywnie szkolić zespoły sprzedaży i obsługi klienta nie będąc praktykiem sprzedaży? jacek wolniewiczJak mówią jego uczniowie - trenerzy  i uczestnicy szkoleń „…jest inspiratorem zmian…” Jego trzema pasjami zawodowymi są: praca z biznesem nad poprawą jakości pracy w działach obsługi i sprzedaży, szkolenia specjalistyczne dla trenerów wewnętrznych i trenerów sprzedaży, ekonomia behawioralna i psychologia poznawcza na bazie której której buduje autorskie programy szkoleniowe. Jest  dyplomowanym trenerem i coachem biznesu - absolwentem szkół trenerskich Moderatora (w tym Edycji Mistrzowskiej) Coaching Clinic Corporate Coach U, uczestnitkiem Szkoły coachingu Menedżerskiego Moderatora. . Sędziuje w Polish National Sales Awards. Publikuje w dwumiesięczniku „As Sprzedaży”. Od 5 lat prowadzi własną Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS.pl. A od roku jego kolejną rozwijaną pasją jest marketing internetowy i zagadnienia budowania marki w sieciach społecznościowych. Od lat 90-tych związany z biznesem. Początkowo głównie z branżą medialną i reklamową poprzez współpracę z ATM Grupa, Polsatem, TV4 . Budował i szkolił zespoły sprzedażowe dla biur reklamy i nimi zarządzał.  Tworzył programy sponsoringowe dla największych organizacji sportowych w Polsce. Od 2009 poświęcił się wyłącznie pracy szkoleniowej i coachingowej Propaguje etykę w sprzedaży i podejście oparte na Evidence Based Training w szkoleniach zachęcając do odchodzenia od intuicyjnych i pop - psychologicznych koncepcji uczenia sprzedaży pracy z menedżerami i trenerami. Przez szkolenia, które prowadził przewijali się  menedżerowie, trenerzy i handlowcy, pracownicy produkcji z takich firm jak: Raiffeisen Bank Polska, Millennium Bank, SAF, Maspex o/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, Millenium Leasing, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, Millennium TFI, 4F. Agenda: 21 listopada (poniedziałek) 11.00 Rozpoczęcie Spotkań 11.00-13.00 Wykład 13.00-14.00 Obiad 14.00-15.30 Warsztaty 15.30-15.45 Przerwa kawowa 15.45-17.15 Warsztaty 17.15-17.30 Przerwa kawowa 17.30-19.00 Warsztaty 19.30 Kolacja 22 listopada (wtorek) 08.00-09.00 Śniadanie 09.00-10.30 Warsztaty 10.30-10.45 Przerwa kawowa 10.45-12.15 Warsztaty 12.15-13.15 Obiad 13.15-14.45 Warsztaty 14.45-15.00 Przerwa kawowa 15.00-16.30 Warsztaty 16.30 Zakończenie Spotkań Cena: dla Członków Towarzystwa

  • 536,59 zł netto (660 zł brutto) – jeden nocleg, śniadanie, dwa obiady, kolacja, bogaty catering kawowy
  • 634,15 zł netto (780 zł brutto) – dwa noclegi, dwa śniadania, dwa obiady, dwie kolacje, bogaty catering kawowy
  dla osób spoza Towarzystwa
  • 699,19 zł netto (860 zł brutto) – jeden nocleg, śniadanie, dwa obiady, kolacja, bogaty catering kawowy
  • 829,27 zł netto (1020 zł brutto) – dwa noclegi, dwa śniadania, dwa obiady, dwie kolacje, bogaty catering kawowy
Każdy z uczestników Jesiennych Spotkań Trenerów Biznesu otrzyma książkę Pawła Motyla pt: "Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji" wartości 49,90 zł. Zgłoszenia prosimy kierować na adres biuro@trenerzy.org.pl do 10 listopada 2016 roku.