Agnieszka Pełka-Szajowska
Zawód
Buduję mosty między biznesem i człowiekiem (wiedza empiryczna o naturze człowieka oraz narzędzia i metody, by wzmacniać krytyczne myślenie,
polepszać decyzje oraz uzyskiwać mądre efekty).Psycholog i menadżer marketingu (m.in. nagroda Superbrands), trener biznesu, wykładowca (m.in. Studia MBA Akademia Koźmińskiego), konsultant, mentor. Co-founder firmy doradczo-szkoleniowej thinkAHEAD (www.thinkAHEAD.space). Popularyzatorka wiedzy evidence-based
Specjalizacje zawodowe
Podejmowanie decyzji, zarządzanie zmianą, efektywność osobista, creative problem-solving, human-centric design, praca zespołowa, leadership, motywacja, psychologia biznesu, marketing i branding oraz zarządzanie marką, ekonomia behawioralna
Uczelnie i kierunki
Uniwersytet SWPS, WSB i Franklin University, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Obecnie studia doktoranckie w obszarze ekonomii behawioralnej i psychologii decyzji konsumenckich
Przebyte kursy i szkolenia, uprawnienia, certyfikaty
m.in.Trener biznesu. Moderator Design Thinking. Managing for Creativity, Meaningfull business
Miejsca pracy, stanowiska
Od 2001 roku menadżer marketingu, wykładowca i prelegentka, trenerka biznesu i psycholog biznesu. Obecnie właściciel i co-founder formy konsultingowo-szkoleniowej thinkAHEAD (www.thinkAHEAD.space)
Doświadczenie zawodowe, przykładowi klienci
M.in.. marka kosmetyków tołpa, VW Poznań, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO S.A., Bosh Rexroth, Gmina Wrocław, ZHP, PTTB, Fundacja Garaż
Zakres, tematyka prowadzonych szkoleń
Autorski projekt i karty: DECISION THINKING wzmacniające kompetencje podejmowania decyzji i myślenia krytycznego – współautorka (www.decisionthinking.pl), Creative Problem-Solving, Zarządzanie Zmianą, Human-centric design (np. design thinking), Efektywność osobista, Effectiwe Teamwork, Psychologia biznesu, Growth-hacking Marketing i branding, Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa, budowanie i wdrażanie wartości, ekonomia behawioralna, motywacja, psychologia decyzji konsumenckich, komunikacja, kreatywność & innowacje, edukacja, „train the trainer” i facylitacja
Dorobek (projekty, prace, artykuły, książki, itd.)
Autorski projekt i karty: DECISION THINKING wzmacniające kompetencje podejmowania decyzji i myślenia krytycznego – współautorka (www.decisionthinking.pl). Artykuły m.in. w „Newsweek Psychologia” oraz „Marketing w praktyce”. Wystąpienia na konferencjach. Obecnie pisze doktorat w obszarze ekonomii behawioralnej i psychologii decyzji konsumenckich
Nagrody, wyróżnienia, inne sukcesy
Nagroda Superbrands (najlepsza marka polska), nagroda (dla zespołu) za najlepszą kampanię reklamową w Polsce, najlepszy rebranding oraz stronę www i marki przyjaznej blogerom
Pasje i zainteresowania, dodatkowa aktywność
Instruktor żeglarstwa (także kursów na instruktorów żeglarstwa PZŻ), rejsy morskie i podróże, psychologia nauczania, pasjonatka książek i ogrodu
u