Agnieszka Pełka-Szajowska

Zawód

Buduję mosty między biznesem i człowiekiem (wiedza empiryczna o naturze człowieka oraz narzędzia i metody, by wzmacniać krytyczne myślenie,
polepszać decyzje oraz uzyskiwać mądre efekty).Psycholog i menadżer marketingu (m.in. nagroda Superbrands), trener biznesu, wykładowca (m.in. Studia MBA Akademia Koźmińskiego), konsultant, mentor. Co-founder firmy doradczo-szkoleniowej thinkAHEAD (www.thinkAHEAD.space). Popularyzatorka wiedzy evidence-based

Specjalizacje zawodowe

Podejmowanie decyzji, zarządzanie zmianą, efektywność osobista, creative problem-solving, human-centric design, praca zespołowa, leadership, motywacja, psychologia biznesu, marketing i branding oraz zarządzanie marką, ekonomia behawioralna

Uczelnie i kierunki

Uniwersytet SWPS, WSB i Franklin University, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Obecnie studia doktoranckie w obszarze ekonomii behawioralnej i psychologii decyzji konsumenckich

Przebyte kursy i szkolenia, uprawnienia, certyfikaty

m.in.Trener biznesu. Moderator Design Thinking. Managing for Creativity, Meaningfull business

Miejsca pracy, stanowiska

Od 2001 roku menadżer marketingu, wykładowca i prelegentka, trenerka biznesu i psycholog biznesu. Obecnie właściciel i co-founder formy konsultingowo-szkoleniowej thinkAHEAD (www.thinkAHEAD.space)

Doświadczenie zawodowe, przykładowi klienci

M.in.. marka kosmetyków tołpa, VW Poznań, Concordia Design, Santander Bank, PEKAO S.A., Bosh Rexroth, Gmina Wrocław, ZHP, PTTB, Fundacja Garaż

Zakres, tematyka prowadzonych szkoleń

Autorski projekt i karty: DECISION THINKING wzmacniające kompetencje podejmowania decyzji i myślenia krytycznego – współautorka (www.decisionthinking.pl), Creative Problem-Solving, Zarządzanie Zmianą, Human-centric design (np. design thinking), Efektywność osobista, Effectiwe Teamwork, Psychologia biznesu, Growth-hacking Marketing i branding, Zarządzanie marką i komunikacja marketingowa, budowanie i wdrażanie wartości, ekonomia behawioralna, motywacja, psychologia decyzji konsumenckich, komunikacja, kreatywność & innowacje, edukacja, „train the trainer” i facylitacja

Dorobek (projekty, prace, artykuły, książki, itd.)

Autorski projekt i karty: DECISION THINKING wzmacniające kompetencje podejmowania decyzji i myślenia krytycznego – współautorka (www.decisionthinking.pl). Artykuły m.in. w „Newsweek Psychologia” oraz „Marketing w praktyce”. Wystąpienia na konferencjach. Obecnie pisze doktorat w obszarze ekonomii behawioralnej i psychologii decyzji konsumenckich

Nagrody, wyróżnienia, inne sukcesy

Nagroda Superbrands (najlepsza marka polska), nagroda (dla zespołu) za najlepszą kampanię reklamową w Polsce, najlepszy rebranding oraz stronę www i marki przyjaznej blogerom

Pasje i zainteresowania, dodatkowa aktywność

Instruktor żeglarstwa (także kursów na instruktorów żeglarstwa PZŻ), rejsy morskie i podróże, psychologia nauczania, pasjonatka książek i ogrodu

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                  u