Skuteczna sprzedaż i dosprzedaż
Autor: Artur Roger
Andrzej Ambroży
W ogólnym założeniu sprzedaż sprowadza się do prostej zasady. Trzeba odkryć lub wygenerować potrzebę, a później ją zaspokoić.
Jeżeli jednak przyjrzymy się temu bliżej, to w zależności od formy kontaktu, grupy odbiorców czy złożoności sprzedawanego produktu wiele rzeczy może wymagać specyficznego podejścia. Są natomiast ogólne mechanizmy, które pomagają zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w każdej specyfice. Tym właśnie zajmiemy się podczas szkolenia.
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem zespołu handlowego i chcesz dowiedzieć się jak ułatwiać sobie proces sprzedaży oraz jakie zachowania ze strony sprzedawcy mogą utrudniać osiągnięcie sukcesu, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie i Twojego zespołu.
DLACZEGO będziemy mówić na ten temat?
- bo kontakt z Klientem można sobie ułatwić
- bo wiedza o motywacji decyzji zakupowych oraz psychologii sprzedaży może zwiększyć skuteczność pracy Twojej i Twojego zespołu
- bo istnieją narzędzia i mechanizmy, które pomagają w utrzymaniu kontroli nad rozmową
- bo sprzedawać i dosprzedawać można skutecznie i bez nachalności
JAK będziemy o tym mówić?
- w oparciu o wiedzę psychologiczną
- angażując uczestników do dyskusji i wymiany doświadczeń
- zachęcając do refleksji i modyfikacji zachowań
- inspirując do praktycznych działań
- w atmosferze stworzonej dla i przez ludzi sprzedaży i sprzedażą żyjących
CO powiemy w tym temacie?
- Co psychologia wie na temat podejmowania decyzji zakupowych oraz jak to wykorzystać
- Jak generować i odkrywać potrzeby klientów
- Jak skutecznie i bez nachalności budować dosprzedaż
- Jak prezentować ofertę, żeby Klient nie miał wątpliwości
- Jak odkrywać prawdziwe przyczyny obiekcji oraz jak sobie z nimi radzić
Andrzej Ambroży
- Trener biznesu
- Praktyk sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem
- Orędownik wykorzystywania wiedzy psychologicznej w sprzedaży
- Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu
Co Ty będziesz z tego mieć?
- Dowiesz się jakie motywy wypływają na decyzje zakupowe Klientów
- Dowiesz się czym jest procedura scenariusza i jak ją wykorzystać do generowania potrzeb Klientów
- Poznasz pięć typów pytań, pomagających utrzymać kontrolę nad rozmową
- Dowiesz się jak dobierać argumenty, aby zwiększać siłę przekonywania
- Dowiesz się czym są osłabiacze wypowiedzi i jakie zagrożenia się z nimi wiążą
- Poznasz sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami oraz odkrywania prawdziwych powodów ich powstawania
- W ćwiczeniach dostosujesz wykorzystanie każdego z narzędzi do swojej specyfiki pracy
Cele szkolenia:
- Poziom wiedzy: uczestnik zna psychologiczne aspekty podejmowania decyzji, pięć rodzajów pytań, szanse i zagrożenia stosowania poszczególnych sposobów prezentacji oferty, nieantagonizujący sposób pracy z zastrzeżeniami, skuteczne sposoby dosprzedaży
- Poziom umiejętności: uczestnik przećwiczy budowanie pytań, prezentowanie oferty, eliminację osłabiaczy ze swoich wypowiedzi oraz reagowanie na obiekcje
- Poziom postaw: uczestnik uświadamia sobie swój wpływ na przebieg procesu sprzedaży
Rezultatem szkolenia będzie: wzrost efektywności rozmów handlowych, skrócenie czasu procesu, zmniejszenie liczby zastrzeżeń, zmniejszenie poziomu stresu w codziennej pracy
SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA:
- 14 czerwca we Wrocławiu
- Szkolenie ma charakter otwarty
- Szkolenie jest elementem procesu certyfikacji potwierdzającej kompetencje trenerskie, dlatego będzie poddane superrewizji przez zewnętrznego asesora
- Cena: 400 PLN netto za osobę
KONTAKT
Email: Andrzej@abcszkolenia.com
Numer telefonu : 535950283