Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Zasady Sandlera“David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.
Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
– jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
– jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
– dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
– kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
– dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem” – z notki wydawniczej.
Recenzja ksiązki autorstwa Mirosława Tarasiewicza.

Tagi: , ,

Podziel się:
  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • PDF
  • LinkedIn
  • RSS
  • Wykop


  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu