Subiektywna psychologia biznesu

subiektywna psychologia sukcesu“SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH
– Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
– Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
– Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
– Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
– Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
– Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
– Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
– Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
– Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?
Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post””- z notki wydawniczej.
Recenzja książki autorstwa Iwony Kucharewicz oraz recenzja książki autorstwa Sławomira Urbana.

Tagi: , ,

Podziel się:
  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • PDF
  • LinkedIn
  • RSS
  • Wykop


  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu