Skuteczna sprzedaż i dosprzedaż

Andrzej Ambroży

W ogólnym założeniu sprzedaż sprowadza się do prostej zasady. Trzeba odkryć lub wygenerować potrzebę, a później ją zaspokoić.

Jeżeli jednak przyjrzymy się temu bliżej, to w zależności od formy kontaktu, grupy odbiorców czy złożoności sprzedawanego produktu wiele rzeczy może wymagać specyficznego podejścia. Są natomiast ogólne mechanizmy, które pomagają zwiększyć efektywność działań sprzedażowych w każdej specyfice. Tym właśnie zajmiemy się podczas szkolenia.

 

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem zespołu handlowego i chcesz dowiedzieć się jak ułatwiać sobie proces sprzedaży oraz jakie zachowania ze strony sprzedawcy mogą utrudniać osiągnięcie sukcesu, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie i Twojego zespołu.   

 

DLACZEGO będziemy mówić na ten temat?

  • bo kontakt z Klientem można sobie ułatwić
  • bo wiedza o motywacji decyzji zakupowych oraz psychologii sprzedaży może zwiększyć skuteczność pracy Twojej i Twojego zespołu
  • bo istnieją narzędzia i mechanizmy, które pomagają w utrzymaniu kontroli nad rozmową
  • bo sprzedawać i dosprzedawać można skutecznie i bez nachalności

JAK będziemy o tym mówić?

  • w oparciu o wiedzę psychologiczną
  • angażując uczestników do dyskusji i wymiany doświadczeń
  • zachęcając do refleksji i modyfikacji zachowań
  • inspirując do praktycznych działań
  • w atmosferze stworzonej dla i przez ludzi sprzedaży i sprzedażą żyjących

CO powiemy w tym temacie?

  • Co psychologia wie na temat podejmowania decyzji zakupowych oraz jak to wykorzystać
  • Jak generować i odkrywać potrzeby klientów
  • Jak skutecznie i bez nachalności budować dosprzedaż
  • Jak prezentować ofertę, żeby Klient nie miał wątpliwości
  • Jak odkrywać prawdziwe przyczyny obiekcji oraz jak sobie z nimi radzić

 

Andrzej Ambroży

  • Trener biznesu
  • Praktyk sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem
  • Orędownik wykorzystywania wiedzy psychologicznej w sprzedaży
  • Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu

 

Co Ty będziesz z tego mieć?

  • Dowiesz się jakie motywy wypływają na decyzje zakupowe Klientów
  • Dowiesz się czym jest procedura scenariusza i jak ją wykorzystać do generowania potrzeb Klientów
  • Poznasz pięć typów pytań, pomagających utrzymać kontrolę nad rozmową
  • Dowiesz się jak dobierać argumenty, aby zwiększać siłę przekonywania
  • Dowiesz się czym są osłabiacze wypowiedzi i jakie zagrożenia się z nimi wiążą
  • Poznasz sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami oraz odkrywania prawdziwych powodów ich powstawania
  • W ćwiczeniach dostosujesz wykorzystanie każdego z narzędzi do swojej specyfiki pracy

Cele szkolenia:

  • Poziom wiedzy: uczestnik zna psychologiczne aspekty podejmowania decyzji, pięć rodzajów pytań, szanse i zagrożenia stosowania poszczególnych sposobów prezentacji oferty, nieantagonizujący sposób pracy z zastrzeżeniami, skuteczne sposoby dosprzedaży
  • Poziom umiejętności: uczestnik przećwiczy budowanie pytań, prezentowanie oferty, eliminację osłabiaczy ze swoich wypowiedzi oraz reagowanie na obiekcje
  • Poziom postaw: uczestnik uświadamia sobie swój wpływ na przebieg procesu sprzedaży

Rezultatem szkolenia będzie: wzrost efektywności rozmów handlowych, skrócenie czasu procesu, zmniejszenie liczby zastrzeżeń, zmniejszenie poziomu stresu w codziennej pracy

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE SZKOLENIA:

  • 14 czerwca we Wrocławiu
  • Szkolenie ma charakter otwarty
  • Szkolenie jest elementem procesu certyfikacji potwierdzającej kompetencje trenerskie, dlatego będzie poddane superrewizji przez zewnętrznego asesora
  • Cena: 400 PLN netto za osobę

KONTAKT

Email: Andrzej@abcszkolenia.com

Numer telefonu : 535950283