Recenzja książki “Subiektywna psychologia biznesu”

http://periodmust.space/2018/09 roman in hindi Paweł Fortuna, psycholog wędrowny, powiedział ponad rok temu, że jego kolejna książka będzie napisana w zupełnie innym stylu niż poprzednie. I obietnicy dotrzymał.

équipement adr camion link „Subiektywną psychologię biznesu” czyta się lekko i przyjemnie, a przy tym umysł otrzymuje nie tylko solidną dawkę wiedzy psychologicznej, ale także inspiracji do dalszych samodzielnych przemyśleń i działań.

chris voyance arnaque there Rozdziały dotyczące pracy managera, sprzedaży, rozwoju osobistego, rozwoju biznesu i jego ludzkiej twarzy, to elegancko i lekko podawane kolejno dania, przyprawione ciekawymi anegdotami, osobistymi doświadczeniami i przemyśleniami autora lub krótkimi komentarzami, które mogą w głowie czytelnika zapalić światełko olśnienia, pozwalające na wiele spraw spojrzeć z nowej perspektywy.

mørkt trebord med arne jacobsen stoler Osobiście bardzo ujęło mnie to, że wszystkie zagadnienia rozpatrywane w tej książce, obrazują ludzi jako istoty z krwi i kości, omylne, posiadające wady, poszukujące – z nie zawsze dobrym skutkiem – swoich recept na dotarcie do celu, a nie jako „posągowe modele”. Sytuacje biznesowe są zaś rozpatrywane w kontekście praktycznym, do którego punktem wyjścia nie są suche teorie lecz sytuacje i dylematy, z którymi faktycznie stykamy się w codziennym życiu biznesowym. Nie zawsze dotyczące chlubnych zachowań.

http://firerun.life/2018/09 bel air diner leiderdorp menu Warto dopowiedzieć, że w ramach deseru i wisienki na torcie, w książce znajdziemy sporo ciekawych neologizmów, które mają szanse wejść do potocznego języka biznesowego. Znasz takie zjawiska jak fochbing, autyzm biznesowy, czy nanibizm? Jeśli pracujesz w biznesie od co najmniej kilku lat, to znasz na pewno. I możesz się o tym przekonać czytając książkę.

midas reference phantom link Dodatkowym atutem wydania są niebanalne ilustracje Janusza Kapusty.

brolægningssten og mønster Lekturę najbardziej poleciłabym managerom, którzy nie boją się rozpoczynać pracy nad zespołem i firmą od pracy nad sobą. Ale także szeregowym pracownikom, którzy chcieliby lepiej radzić sobie ze swoim nastawieniem do pracy oraz rozpoznawaniem prawidłowości psychologicznych, które wcześniej lub później zapewne spotkają na swojej drodze życia zawodowego.

vertrouwelijk papier vernietigen wiki link Trenerzy, którzy chcieliby uzupełnić wiedzę o zastosowaniu psychologii w praktyce biznesowej, znajdą w tej książce szerokie spektrum przydatnych tematów i przykładów. Natomiast ci, którzy psychologię mają w małym paluszku, mogą śmiało potraktować książkę jako … ściągę na temat tego, jak o niej mówić lub pisać, aby inspirować, a nie zanudzić.

bruke penger i undervisningen  

roger vs nadal Iwona kucharewiczIwona Kucharewicz

http://breakhere.site/2018/09 typisch österreichische produkte Praktyk zarządzania, trenerka biznesu, konsultantka

employés mairie argeles sur mer  

luxe tent zuid afrika here Prowadzi szkolenia dla biznesu; zarządzanie, angażowanie, komunikacja marketingowa. Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim. Autorka książki „Co z tym szczęściem? Psychologia pozytywna w praktyce”.

Tagi: , ,



  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu