Perswazja w pracy menedżera

http://periodmust.space/2018/09 roman in hindi équipement adr camion link Zapraszamy do Poznania na kolejne spotkanie z Pawłem Fortuną. Tym razem grupa pracować będzie nad szkoleniem dla menedżerów.

chris voyance arnaque there mørkt trebord med arne jacobsen stoler Cel
Uczestnicy po warsztacie są przygotowani do przeprowadzenia treningu dla menedżerów z zastosowaniem metod niekonwencjonalnych.
http://firerun.life/2018/09 bel air diner leiderdorp menu

midas reference phantom link brolægningssten og mønster Metody
Analiza przypadków, ćwiczenia grupowe, debata, techniki kreatywne, techniki teatru improwizacji.
vertrouwelijk papier vernietigen wiki link

bruke penger i undervisningen roger vs nadal Prowadzenie
Dr Paweł Fortuna – psycholog, który zaraża entuzjazmem, pobudza do myślenia, inspiruje do rozwoju i samodzielnych poszukiwań, pomaga lubić ludzi i lepiej żyć. Wykładowca w KUL JP II oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Opiekun I edycji Psychologii Biznesu i Przedsiębiorczości w KUL. W pracy badawczej aktualnie koncentruje się na studiowaniu zjawiska porażki i uwarunkowań procesu uczenia się na błędach innych ludzi.Trener, konsultant & coach (od 1995), właściciel firmy Fortuna & Fortuna realizującej projekty z zakresu psychologii biznesu. Współtwórca Case Study Lab oraz Szkoły Trenerów Biznesu w Lublinie. Autor sześciu książek, w tym nominowanej do ‘Nagrody Teofrasta 2010’ miesięcznika Charaktery “Jak być lepszym szefem? Inspiracje psychologiczne” (wraz z M. Torój) oraz “Perswazja w pracy trenera” nagrodzonej przez Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu nagrodą ‘Książka Dla Trenera 2011’.
http://breakhere.site/2018/09 typisch österreichische produkte

employés mairie argeles sur mer luxe tent zuid afrika here Koncepcja warsztatu
Spotkanie jest prowadzone w formie sesji inspiracji. Wszyscy przez trzy dni wspólnie przygotowują warsztat dla menadżerów. Na wstępie są ustalane jego główne cele. Trener inspiruje Uczestników zderzając różnego typu elementy treściowe ściśle powiązane z psychologią perswazji z elementami formalnymi (narzędziami, które można zastosować). Na tej podstawie opracowywane są oryginalne metody doskonalenia kompetencji kierowniczych. Istotną wartością dodaną jest rozszerzenie horyzontów myślowych i wyobrażeniowych Uczestników, nabycie nowego sposobu spostrzegania sytuacji warsztatu oraz własnej w nim roli.
échappée volée en live

http://footpupil.life/2018/09 trek emonda alr4 Uwaga!!!
Niektóre sesje odbywają się outdoor („na mieście”).

Program warsztatu

Dzień 1.

1. Perswazja i manipulacja w pracy menadżera (sesja in-door)

· Prototypowe sytuacje, w których menadżer stosuje perswazję.
· Dlaczego menedżerowie lubią techniki manipulacji?
· Jak uświadamiać menedżerom bezsens stosowania manipulacji?
· Jak twórczo zastosować techniki teatru improwizacji na tym etapie warsztatu?

2. Modelowanie jako najsilniejszy mechanizm wpływu menadżera (sesja in-door)

· Jakie niestandardowe środki można zastosować by w trakcie sesji szkoleniowej menadżerowie uświadomili sobie potęgę modelowania?
· Jak otwierać menadżerów na niestandardowe rozwiązania za pomocą zabaw?

3. Perswazja retoryczna w kierowaniu (sesja in-door)

· Czym różni się wpływanie na torze centralnym i peryferyjnym?
· Co decyduje o sile argumentu?
· Jakie czynniki są niezbędne, by ktoś chciał i mógł zastanowić się na argumentacją?
· W jaki sposób wskazówki peryferyjne mogą wspierać siłę argumentacji?
· Jak twórczo zastosować case study?

Dzień 2.

1. Perswazja w praktyce (sesja out-door)

· Intuicyjne podejście do perswazji.
· Zastosowanie zabaw i zadań out-door w sesji dla menadżerów.
· Analiza działań out-door i wyprowadzanie wniosków praktycznych.

2. Korzystanie z siły perswazji narracyjnej (sesja in-door)

· Jakie historie mogą opowiadać menadżerowie?
· Co decyduje o trwałości efektu?
· Co to jest mechanizm przenoszenia się i jak można go aktywizować?
· Jak twórczo korzystać z zasobów historycznych w zakresie wpływania na postawy przez wodzów i wojowników?

Dzień 3.

1. Daleka droga od słów do czynów (sesja out-door)

· Profilaktyczne strategie, które ludzie stosują by unikać porażek lub by zmniejszyć ich siłę emocjonalnego rażenia.
· Doskonalenie uważności i pogłębianie zrozumienia natury ludzkiej.
· Zadania dziennikarskie w pracy szkoleniowej.

2. Determinanty skuteczności oddziaływania (sesja in-door)

· Co to jest intencja behawioralna i dlaczego chcieć nie zawsze oznacza móc?
· Co z tego, że menadżer użył mocnych argumentów skoro pracownicy i tak robią swoje?
· W jaki sposób skuteczność perswazji obniżają: defensywny pesymizm, orientacja na stan, prokrastynacja, samoutrudnianie i mechanizmy obronne?
· Jak menadżer może profilaktycznie zabezpieczyć się przed tego typu mechanizmami?

Czas warsztatu: 3 dni

Termin: 21-23 czerwca 2012

Miejsce: Poznań

Cena: dla Członków PTTB: 1040 PLN brutto (w sytuacji zgłoszenia się większej ilości osób cena zostanie obniżona – ostateczna weryfikacja ceny i przesłanie informacji do osób zgłaszających się: 2 maja 2012r.). Dla osób niebędących członkami PTTB: 1500 PLN brutto.

Minimalna liczba uczestników: 16

Termin płatności: 15 maja 2012r.

UWAGA! Cena zawiera wyłącznie koszt uczestnictwa w warsztatach oraz materiały szkoleniowe, nie uwzględnia natomiast kosztów noclegu.

Ważne! Dzięki uprzejmości Członków Towarzystwa Małgorzaty i Sławomira Kośmickich, będziemy mogli gościć w ich salach szkoleniowych za darmo. Dziękujemy

Tagi: ,



  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu