Misja

W połowie 2008 roku, z inicjatywy trenerów skupionych wokół trzech firm doradczo – szkoleniowych: wrocławskiego Moderatora, rudzkiego Komilitona i gliwickiego Training Partners powstało Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu.

  1. Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu zrzesza trenerów, którzy opierają się w swojej pracy na rzetelnych, udokumentowanych empirycznie podstawach.
  2. W obliczu narastającej na rynku szkoleniowym fali pseudokoncepcji i podejść nieadekwatnych do biznesu, propagujemy sprawdzone treści merytoryczne, które osadzone są w osiągnięciach nauki i praktyki zarządzania.
  3. Naszym celem jest krzewienie w środowisku trenerskim wiedzy z zakresu psychologii, socjologii, zarządzania i innych nauk, które stanowią treść szkoleń biznesowych.
  4. Realizujemy cele Towarzystwa poprzez organizowanie cyklicznych wykładów, seminariów i warsztatów poświęconych poszerzaniu wiedzy i rozwojowi umiejętności przydatnych w pracy trenera.
  5. Oprócz dbałości o merytoryczną jakość pracy propagujemy też etyczne standardy związane z tym zawodem.
  6. Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu pretenduje do roli doradczej i opiniotwórczej dla instytucji podejmujących decyzje dotyczące rynku szkoleń i standardów pracy trenera w Polsce.
  7. Chcemy współtworzyć wizerunek trenerów oraz doradców i coachów jako osób dobrze przygotowanych merytorycznie, opierających swoją pracę nie tylko na kompetencjach społecznych, ale przede wszystkim na rzetelnej i sprawdzonej wiedzy.

Zapraszamy do współpracy trenerów, którzy podzielają nasze rozumienie zawodu trenera biznesu.

Wśród głównych celów wyznaczonych w statucie znalazły się między innymi:

  • obrona praw i interesów zawodowych członków, troska o poziom zawodowy i etyczny członków,
  • kształtowanie profesjonalnego wizerunku trenera, coacha i doradcy biznesu,
  • propagowanie rzetelnej, sprawdzonej empirycznie wiedzy w działaniach szkoleniowo – doradczych,
  • wprowadzenie jednolitego, dobrowolnego systemu certyfikacji dla trenerów, coachów i doradców biznesu i propagowanie tego systemu jako gwarancji wysokiej jakości usług,
  • współdziałanie z organizacjami i instytucjami w celu wymiany wiedzy i doświadczeń oraz doskonalenia zawodowego trenerów, coachów i doradców biznesu,
  • propagowanie zasad etyki zawodowej.

Podziel się:
  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • PDF
  • LinkedIn
  • RSS
  • Wykop

Możliwość komentowania jest wyłączona.


  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu