Metafory i analogie w szkoleniach

metafory-i-analogie-net1Autorów tej książki, Pawła Fortunę i Mirka Urbana, nie trzeba przedstawiać i przesadnie reklamować. Znamy ich wszakże ze szkoleń, które prowadzili dla trenerów zrzeszonych w Towarzystwie. Oto co Wydawca pisze o ich nowej ksiązce:

“Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia.

Autorzy, czerpiąc z osiągnięć współczesnej psychologii i własnych doświadczeń, przekonują, że metafory i analogie mogą się stać narzędziami, które zwiększą skuteczność każdego trenera. Wyjaśniają, jak je dobierać, i opisują oparte na nich klasyczne i niestandardowe metody szkoleniowe. Tłumaczą, w jaki sposób metafory i analogie mogą wspomóc realizację celów szkolenia oraz wesprzeć prowadzącego w zakresie kształtowania postaw uczestników, przełamywania ich oporu, wyjaśniania zagadnień, rozwiązywania problemów czy transferu wiedzy i umiejętności. Odwołują się przy tym do wielu praktycznych przykładów.”

Polskie Towarzystwo Trenerów Biznesu objęło patronat nad tą książką.


Tagi: , , , , ,

Podziel się:
  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • PDF
  • LinkedIn
  • RSS
  • Wykop


  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu