Mała wielka zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ.

http://periodmust.space/2018/09 roman in hindi Hmmm… Czy trenerzy biznesu, czytający recenzje książek mają w zwyczaju czytać polecane pozycje, czy raczej normą jest ich nieczytanie? Znając odpowiedż na to pytanie mogłabym trafnie sformułować przekaz, bazując na wynikach badań Harta Blantona, opisanych w książce.

équipement adr camion link Założę, że trenerzy czytają polecane książki…

chris voyance arnaque there A ci, którzy tego nie robią, nie dbają o własny rozwój i jakość prowadzonych przez siebie szkoleń.

mørkt trebord med arne jacobsen stoler (Jeśli chcesz poznać mechanizm, kryjący się za tym komunikatem, przeczytaj rozdział 3 recenzowanej książki J )

http://firerun.life/2018/09 bel air diner leiderdorp menu Robert Cialdini i jego współpracownicy po raz kolejny – po wydanej kilka lat temu publikacji pt. Tak! 50 sekretów nauki perswazji podają kilkadziesiąt gotowych przepisów  na drobne działania, które przypominają przyprawy do potraw. Wystarczy szczypta, aby danie zyskało niepowtarzalny smak i podbiło podniebienia gości – pod warunkiem, że dobrze znamy zastosowanie ingrediencji, potrafimy trafnie dopasować ją do potraw oraz wiemy, jaka jest jej optymalna ilość.

midas reference phantom link Przedstawione w krótkich, kilkustronnicowych rozdziałach 52 techniki małych zmian, które przynoszą znaczące efekty, przypominają listę doskonałych przypraw. Każda “przyprawa” opisana została w sposób, charakterystyczny dla trójki autorów:

  • szczegółowo, z wyjaśnieniem mechanizmów, stojących za ich skutecznością
  • precyzyjnie, z uwzględnieniem niuansów i zwróceniem uwagi, w jakich konkretnie okolicznościach dane działanie przyniesie skutek
  • porywająco, tak , że nie sposób oderwać się od lektury
  • a co najważniejsze – w oparciu o wyniki najnowszych badań w dziedzinie psychologii wywierania wpływu.

brolægningssten og mønster To bardzo wielka wartość tej książki – uzupełnia, rozwija i doprecyzowuje treści, opisane we wcześniejszej pozycji (50 sekretów….) – wszak nauka idzie do przodu. A jeśli nauka spotyka się z praktycznymi wskazówkami, jak zastosować wyniki badań w rozwijaniu biznesu, czy też w codziennym życiu – jak ma to miejsce w Małej wielkiej zmianie – trudno o lekturę bardziej godną polecenia!

vertrouwelijk papier vernietigen wiki link Nie sposób wymienić tu wszystkie obszary wpływu, w jakich prowadzone były opisywane w książce badania.

bruke penger i undervisningen Przykładowe działania, które zastosowanie wniosków z badań może uczynić bardziej skutecznymi. to: motywowanie podwładnych, wdrażanie zachowań proekologicznych, negocjacje, dotrzymywanie umówionych wizyt u lekarza sprzedaż i budowanie lojalności klientów… i wiele innych.

roger vs nadal To szerokie spektrum opisywanych małych zmian ucieszy nie tylko trenerów, choć ich w szczególności. Wszak książka stanowi gotową pulę inspiracji do podnoszenia jakości wielu prowadzonych szkoleń oraz gotową bazę do przygotowania ćwiczeń czy skryptu.

http://breakhere.site/2018/09 typisch österreichische produkte Oprócz trenerów na lekturze skorzystać mogą menedżerowie różnych szczebli, sprzedawcy, pracownicy BOKów, działacze organizacji non-profit, rodzice… oraz każdy, kto od czasu do czasu chce kogoś do czegoś przekonać.

employés mairie argeles sur mer Zdecydowanie polecam!

luxe tent zuid afrika here Anna Helmich-Zgoda

Tagi: , , ,



  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu