Jak stworzyć grę szkoleniową?

http://periodmust.space/2018/09 roman in hindi gry-szkoleniowe-praktyczny-przewodnik-b-iext23343170Zapraszamy wszystkich trenerów biznesu, wykładowców, a także osoby zajmujące się organizacją i wspieraniem kursów oraz szkoleń na specjalistyczny warsztat, którego celem jest rozwój umiejętności projektowania własnych narzędzi szkoleniowych w formie gier i symulacji.
Głównym efektem warsztatów będzie stworzenie własnej gry szkoleniowej, a każdy uczestnik otrzyma kompleksową informacją zwrotną na jej temat od prowadzących warsztaty.
Warsztat podzielony będzie na etapy, realizowane w ciągu dwóch dwudniowych zjazdów.

équipement adr camion link chris voyance arnaque there Program: 

mørkt trebord med arne jacobsen stoler Spotkanie 1 – http://firerun.life/2018/09 bel air diner leiderdorp menu 22-23 lutego 2016 roku

midas reference phantom link Podczas pierwszego spotkania uczestnicy:

  • Zdobędą wiedzą o psychologii w grach i o tym dlaczego warto uczyć za pomocą gier;
  • Dostaną uniwersalne instrukcje usprawniające proces tworzenia własnych gier szkoleniowych;
  • Nauczą się wykorzystywać do swoich potrzeb warsztatowych, gotowe mechaniki i wzorce gier: quizy multimedialne, historie interaktywne, gry komunikacyjne, gry negocjacyjne, gry decyzyjne, zadania konstrukcyjne, zadania kreatywne;
  • Poznają model planowania etapów gry z zachowaniem odpowiedniej kolejności zgodnej z naturalnymi procesami uczenia się przez doświadczenie;
  • Jako element pracy własnej po warsztatach uczestnicy opracują w konsultacji z prowadzącymi własną grę szkoleniową, stworzoną według jednego z zaproponowanych wzorców projektowych lub według w pełni oryginalnego własnego pomysłu;
  • Stworzone gry zostaną przetestowane i wykorzystane podczas drugiego zjazdu do omówienia procesu testowania i ulepszania stworzonego narzędzia.

brolægningssten og mønster Spotkanie 2 – vertrouwelijk papier vernietigen wiki link 14-15 marca 2016 roku

bruke penger i undervisningen Podczas drugiego spotkania uczestnicy:

  • Zaprezentują stworzone przez siebie gry, które będą omawiane przez prowadzącego i wspólnie testowane wraz z grupą;
  • Zapoznają się z zasadami testowania i optymalizacji działania gier szkoleniowych;
  • Zapoznają się z metodami i technikami używanymi do wzmacniania efektów edukacyjnych gier, w tym: rekwizytami wspierającymi proces uczenia, sposobami omawiania i udzielania informacji zwrotnej z gry na podstawie rezultatów decyzji podjętych przez graczy, elementami grywalizacji programów szkoleniowych.

roger vs nadal http://breakhere.site/2018/09 typisch österreichische produkte Trenerzy: 

employés mairie argeles sur mer luxe tent zuid afrika here Marcin Łączyński – Prezes InteliGames, autor kilkudziesięciu gier szkoleniowych. Z wykształcenia medioznawca, marketingowiec i statystyk. Współwłaściciel firmy badawczo-doradczej MTResearch. W InteliGames zajmuje się tworzeniem modeli i algorytmów do gier, a także narzędziami i technikami wzmacniającymi efekty edukacyjne. Autor bloga gry-szkoleniowe.blogspot.com oraz wydanej w 2013 i wyróżnionej przez PTTB książki „Gry szkoleniowe. Praktyczny Przewodnik”. Członek ISAGA (International Simulation And Gaming Association), członek rady programowej Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Fan gier, grywalizacji i ich zastosowań praktycznych. W wolnych chwilach organizuje wieczory z grami planszowymi lub uczestniczy w wydarzeniach na które zapraszają go znajomi na Facebooku, a jeśli akurat takich nie ma, to pisze opowiadania fantasy.

échappée volée en live http://footpupil.life/2018/09 trek emonda alr4 Katarzyna Kotarska – Wspólnik InteliGames, projektantka gier szkoleniowych i edukacyjnych. W firmie zajmuje się częścią kreatywną procesu projektowania, testami gier i dbaniem o konstrukcję gier, w taki sposób, żeby dostarczała maksimum wiedzy i maksimum dobrej zabawy dla uczestników. W swojej pracy, poza wiedzą akademicką i wyniesioną z sali szkoleniowej, korzysta m. in. z doświadczeń nabytych podczas wieloletniej działalności harcerskiej i animatorskiej. Magister politologii, specjalizująca się w marketingu politycznym. Współpracownik zespołu badawczego MTResearch. Rozwija swoje zainteresowania naukowe pracując nad stworzeniem własnej metody badań reklam wyborczych. Kocha upcykling i rękodzieło. Marzy o tym, by w przyszłości zostać mecenasem sztuki hand-made.

Miejsce:

Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy “Inwest” Smardzewice.

Cena: 

Dla Członków Towarzystwa: 1138,21 złotych netto (4 dni, 2 noclegi) lub  1341,46 złotych netto (4 dni, 4 noclegi). Do ceny netto zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla osób spoza Towarzystwa: 1504,10 złotych netto (4 dni, 2 noclegi) lub 1747,96 złotych netto (4 dni, 4 noclegi). Do ceny netto zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Cena obejmuje: udział w czterodniowych warsztatach (32 godziny), noclegi, wyżywienie, bufet kawowy podczas przerw, materiały szkoleniowe.

Zapisy:

Na zgłoszenia oczekujemy do 10 lutego 2016 roku pod adresem biuro@trenerzy.org.pl.

Tagi: , , , ,



  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu