Bycie miłym to przekleństwo

http://periodmust.space/2018/09 roman in hindi équipement adr camion link  chris voyance arnaque there Recenzja książki Jacqui Marson “Bycie miłym to przekleństwo”

mørkt trebord med arne jacobsen stoler Tytuł książki na pewno przyciągnie osoby, które miewają problemy z asertywnością i doszły do etapu zmęczenia konsekwencjami trybu życia, które te problemy wywołują.

http://firerun.life/2018/09 bel air diner leiderdorp menu Książka napisana została przez psychologa i oparta na doświadczeniach własnych oraz historiach klientów z dużą lekkością oraz poczuciem humoru. Czyta się ją lekko, przyjemnie i szybko. Autorka podchodzi do opisanych historii i potencjalnych problemów czytelnika z delikatnością i wyczuciem. Stara się unikać oceniającego podejścia, co tworzy klimat opiekuńczości i zaufania. Jej celem jest uświadomienie odbiorcy, że bycie miłym ma swoje dobre i złe strony oraz, że warto nauczyć się elastycznego podejścia do tego obszaru, aby mieć możliwość modyfikacji swoich zachowań w zależności od sytuacji i chęci, a nie bazować na odruchach wyuczonych w przeszłości, niekoniecznie adekwatnych do obecnej życiowej sytuacji.

midas reference phantom link W kolejnych rozdziałach czytelnik dowiaduje się w jaki sposób wydarzenia z dzieciństwa i wczesnej młodości mogą wpłynąć na kształtowanie się postawy bycia „zbyt miłym” zawsze i wobec wszystkich, niezależnie od kontekstu sytuacyjnego i jakie koszty ponoszą osoby, które nie potrafią postępować inaczej. Autorka pokazuje także na przykładach historii różnych osób jakie są typy osób „zbyt miłych” i w jakich obszarach życia może się to ujawniać. Następnie omawia sposoby, które pozwalają pracować nad zmianą postawy i zachowań, poczynając od uważności na własne reakcje, przez rozpoznawanie swoich przekonań i dążenie do ich zmiany, aż po eksperymenty behawioralne, które są przedstawione w postaci przykładów z życia.

brolægningssten og mønster Jeśli chodzi o przydatność książki dla trenerów i coachów, według mojej oceny nie jest ona duża, jeśli odbiorcą jest praktyk z doświadczenie, zaznajomiony z psychologią i tematem pracy z przekonaniami.

vertrouwelijk papier vernietigen wiki link Na stronie 169 autorka przytacza błędną (i niestety bardzo rozpowszechnioną) interpretację badań Mehrabiana, co może zdegustować wielu doświadczonych i znających temat trenerów i wpływa na minus, jeśli chodzi o wiarygodność pozycji.

bruke penger i undervisningen Nie zmienia to faktu, że „przeciętny czytelnik”, którego osobiście dotyczą problemy związane z tematem asertywności, prawdopodobnie poczuje się zrozumiany, a także może z tej książki wynieść wiele pożytecznych spostrzeżeń i rad do pracy nad sobą.
Iwona kucharewiczIwona Kucharewicz

roger vs nadal Praktyk zarządzania, trenerka biznesu, konsultantka.

http://breakhere.site/2018/09 typisch österreichische produkte  

employés mairie argeles sur mer Prowadzi szkolenia dla biznesu; zarządzanie, angażowanie, komunikacja marketingowa. Współpracuje z Uniwersytetem Warszawskim. Autorka książki „Co z tym szczęściem? Psychologia pozytywna w praktyce”.

Tagi: ,



  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu