Dobre miejsce na szkolenia – ankieta

Drogie Trenerki, Drodzy Trenerzy!

Prowadziłaś szkolenie w miejscu przyjaźnie nastawionym do uczestników i trenera? Szkoliłeś w komfortowo urządzonej sali szkoleniowej? Odwiedziłaś miejsce, w którym panuje ciepła atmosfera? Chcesz polecić innym trenerom dobre miejsce na szkolenie? Prosimy, wypełnij ankietę znajdującą się poniżej.

Po wypełnieniu ankiety uzupełnij ją danymi obiektu, podpisz swoim imieniem i nazwiskiem i wyślij. Towarzystwo uhonoruje ów obiekt rekomendacją oznaczając go certyfikatem “Dobre miejsce na szkolenie”.

Zaznacz na skali siedmiostopniowej, na ile wysoko oceniasz cechę w obiektu, który rekomendujesz jako dobre miejsce na szkolenie.

1
zdecydowanie nisko
2
nisko
3
raczej nisko
4
nie mam zdania
5
raczej wysoko
6
wysoko
7
zdecydowanie wysoko

 

1. Cechy dotyczące obiektu, w którym odbywa się szkolenie.

1.1. Położenie obiektu blisko głównej drogi – miejskiej, wojewódzkiej, krajowej.
1234567
1.2. Dobre i czytelne oznakowanie dojazdu do obiektu (szyldy, drogowskazy).
1234567
1.3. Recepcja łatwa do zlokalizowania.
1234567
1.4. Dobre oznakowanie pomieszczeń w obiekcie (dojście do sali szkoleniowej, toalet, restauracji).
1234567
1.5. Bezpłatny parking dla gości.
1234567
1.6. Bezpłatny Internet bezprzewodowy w całym obiekcie.
1234567
1.7. Atrakcyjny wygląd obiektu.
1234567
1.8. Atrakcyjne otoczenie obiektu (widok z okna, zabudowania wokół).
1234567
1.9. Obiekt wyposażony w atrakcje dla gości (SPA, bar, inne rozrywki).
1234567
1.10. Oferta imprez outdoorowych (współpraca z innymi firmami, przewodnikiem górskim, wypożyczalnią sprzętu sportowego itp.).
1234567

 

2. Cechy dotyczące sali szkoleniowej w obiekcie.

2.1. Właściwe oświetlenie sali szkoleniowej.
1234567
2.2. Wyposażenie sali zgodne z opisem w ofercie/zgodne z zamówieniem (projektor+ekran, flipchart+papier, klimatyzacja).
1234567
2.3. Wysoka jakość sprzętu będącego wyposażeniem sali (sprawny, markowy itp.).
1234567
2.4. Powierzchnia sali szkoleniowej adekwatna do wielkości grupy i planowanego rodzaju zajęć (odpowiednie ustawienie stolików).
1234567
2.5. Odpowiednia odległość umiejscowienia cateringu podczas przerwy kawowej od sali szkoleniowej.
1234567
2.6. Odpowiednia odległość toalet od sali szkoleniowej.
1234567

 

3. Pracownicy obiektu – jakość obsługi klienta.

3.1. Obsługa obiektu miła i sympatyczna dla trenera.
1234567
3.2. Profesjonalna obsługa – dobrze poinformowana, przygotowująca salę i interesująca się potrzebami trenera.
1234567
3.3. Pracownicy obiektu pomocni w sytuacjach trudnych (zaangażowani w rozwiązanie problemu).
1234567
3.4. Pozytywne nastawienie pracowników obiektu do uczestników szkolenia.
1234567
3.5. Punktualność w uzupełnianiu cateringu na przerwach kawowych.
1234567

 

4. Jadalnia i restauracja.

4.1. Przestronna, dobrze oświetlona restauracja.
1234567
4.2. Odpowiednia temperatura i wentylacja pomieszczenia.
1234567
4.3. Krótki czas oczekiwania na posiłek (w przerwie szkolenia).
1234567
4.4. Elastyczność doboru menu przez uczestników szkolenia (posiłki wegetariańskie, dla diabetyków, bezglutenowe itd.).
1234567
4.5. Wydzielone pomieszczenie restauracyjne dla grupy szkoleniowej.
1234567
4.6. Smaczne potrawy.
1234567
4.7. Estetyczny wystrój i wyposażenie restauracji.
1234567
4.8. Muzyka w tle, która nie przeszkadza w rozmowie.
1234567
4.9. Wykwintne menu.
1234567

 

5. Nocleg – pokój i łazienka.

5.1. Odpowiednia wielkość pokoju.
1234567
5.2. Funkcjonalne rozmieszczenie wyposażenia pokoju.
1234567
5.3. Czysty pokój i łazienka.
1234567
5.4. Estetyczny, atrakcyjny wystrój pokoju i łazienki.
1234567
5.5. Wyposażenie łazienki w jednorazowe kosmetyki i ręczniki.
1234567
5.6. Wysoka jakość sprzętu będącego wyposażeniem pokoju i łazienki (sprawny, markowy itp.).
1234567
5.7. Odpowiednia temperatura i wentylacja pokoju i łazienki.
1234567
5.8. Miejsce do pracy w pokoju (stolik, biurko).
1234567
5.9. Duża liczba kanałów w telewizji.
1234567
5.10. Dostęp do Internetu bezprzewodowego w pokoju.
1234567
5.11. Możliwość skorzystania z dodatkowych opcji (minibar, sejf, żelazko)
1234567
5.12. Umiejscowienie pokoju w oddaleniu od hałaśliwych miejsc – dyskoteka hotelowa, bar, restauracja.
1234567

Nazwa obiektu:

Adres/lokalizacja obiektu:

Strona www obiektu:

Imię i nazwisko trenera rekomendującego:

Numer telefonu:

Adres e-mail:

Za co najbardziej polecasz to miejsce?


Podziel się:
  • Print
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • PDF
  • LinkedIn
  • RSS
  • Wykop

Możliwość komentowania jest wyłączona.


  • Partnerzy

    • 1 SWPS
    • 2 WSB
    • 3 HRTrendy
    • 4 Psychologia biznesu
    • 5 Psychologia społeczna
    • ARF Design
    • ASBiznesu
    • BCO
    • JKMW Kotwica
    • Kolporter
    • TOMCRM
    • WenderEdu